Who plugged the elephant's trunk? Who repainted the ostrich? Sherlock Yack has so many puzzles to solve. In the zoo, the famous detective and his assistant Hermine always find the culprits. Armed only with his magnifying glass and his logic, Sherlock Yack questions witnesses, gathers clues, formulates hypotheses, foils false leads, confounds liars and captures the guilty.