Raphaël, a photographer in search of recognition, has to take the portrait of a famous Korean singer visiting Paris. After a laborious photo shoot, he is forced to select the images with Lucie, a member of the celebrity's crew. Confronting their different points of view, they gradually learn to get to know each other.