Emmanuel is in his twenties and studies at the dance conservatory. Between his administrative and financial setbacks and the fiasco of an audition that could have simplified everything, Emmanuel goes through a difficult day. But, by confronting some obstacles, he confronts himself and realizes how far he has come. Emmanuel has become a young adult.