Branka is a young nurse's aide assigned to an island during the winter to take care of an old woman who owns vacation rental apartments. At the end of her mission, Branka decides to stay on the island for the summer season. She gets a job in tourism, but the work is difficult and poorly paid. Branka then sees it as a temporary solution until the next opportunity arises.