In a neighborhood bar run by appealing Jamel, there is a client who talks about literature and a mother who plays with her little daughter. There is also a couple who burst into laughter, while at a nearby table a woman works on her novel. Sitting a little further away, a young geek glances at her. A man enters, settles at the bar and takes out a gun. And so begins another story.