A summer in rural France. Fourteen-year-old Marion urges her brother and his friends to confront a young group of nomadic travelers who have just settled on the outskirts of their village. But when she meets fifteen-year-old Wendy, an unexpected bond destabilizes her, challenging her perceptions and arousing emotions she struggles to understand.