Maxime is 16. A promising swimmer, he is about to enter a sport study program. One afternoon, the police interrupts a training session to question his coach, who has been accused of sexual abuse by one of the club’s young swimmers. These accusations will crack the armour of silence that Max has built to survive the abuse he himself suffered years earlier.