1997: eight-year-old Linda drifts away from her wealthy grandmother's Swiss villa with her carefree mother Eva. In Italy, she meets Azzurra and Marta. A summer bond unites the three girls in a gang formed to protect each other, their youth, and their freedom. Around them swirl selfish parents chasing fragile dreams, gossiping neighbors, and a queer babysitter searching for belonging in a homophobic world.