Russia, early 1990s. Amid post-Soviet chaos, a brilliant young man, Vadim Baranov, charts his path. First an artist, then a reality TV producer, he becomes the spin doctor to a rising KGB agent: Vladimir Putin.
At the heart of power, Baranov shapes the new Russia, blurring the boundaries between truth and lies, belief and manipulation. Only the magnetic Ksenia is beyond his control, tempting him away from this dangerous game.