Boris and Zhenya are going through a divorce. They constantly argue and show potential buyers their apartment, which is up for sale. They are already preparing their respective futures: Boris is in a relationship with a young, pregnant woman and Zhenya is going out with a wealthy man who seems to want to marry her. Neither of them seem to be at all concerned about Aliocha, their twelve-year-old son - until he goes missing.