Immerse yourself in sunny memories of the Côte d'Azur with Méditerranée, the new animated video from the group Juniore, directed by Clément Soulmagnon. Singer Anna, nostalgic for her carefree days in Nice, takes us to a lively Mediterranean cove. Through vibrant illustrations and a summery atmosphere, follow a woman on a bicycle as she discovers the magic of the sea, all the way to a solitary swim. An ode to the beauty and tranquility of the Mediterranean, born of an exceptional artistic collaboration.