To mark the release of their new album "Supertales," Polylogue From Sila entrusted Simon Landrein with directing the music video for their new opus. A carte blanche animation project where Simon gives free rein to his whimsical thoughts, Don’t U Blame it on Me illustrates the ambivalent feelings that haunt a couple after their breakup.