Henry wanders alone through the red wasteland of Wyrmlands, a metaphorical representation of an England devoured by capitalism. His despair consumes him. But a glimmer awakens within him - he remembers an act of kindness from his childhood. By rediscovering his inner child, couldn't he save himself?