Karine and Jimmy, a deeply connected couple, face a pivotal moment in their relationship when Karine’s fervent political activism begins to tear at the fabric of their life. As the stakes rise and their love is pushed to the brink, they are forced to confront a heart-wrenching choice: remain true to their unwavering convictions or fight to save the bond that once felt unbreakable.