Marblegens are magical marbles used in the sport of the same name. A group of friends decide to take part in the Marblegames and enter the Olympia tournament, where the prize is Mercury, one of five Original Marblegens with unlimited powers. Their goal: to win the tournament and prevent the dark Marcellus King from taking Mercury...