Since the disappearance of his parents, Ange has taken over the small dairy farm with his uncle Raphaël who helps him as much as he can. His sister Maya returns after several years of absence. At night the herd is mysteriously attacked. Ange and Maya will then have to sink, together, into the darkness and tame again.