9 paleo-landscapes and 3.5 billion years of evolution in just 43 minutes. Caught in the meanders of time, will we be able to find our way back to the present?
In this captivating space-time adventure, we follow Charlie and her robot Darwin through extinct ecosystems populated by fascinating species.. Tyrannosaurus and triceratops won't be your only encounters...