A chance encounter, a first glance, a New Year’s Eve conversation that turns out into a genuine and powerful love story. With an ambitious and ingenious concept, Los años nuevos is a beautiful, sensitive, and intimate tale, reminiscent of Richard Linklater’s cinema. Led by an unforgettable acting duo, the series illustrates how people change in subtle ways, but also how the story of a couple unfolds suddenly, on specific dates that disrupt its course.