Cece Parker Jones is a spirited, energetic force of nature who is summoned to her calling during the most exciting time of her life. When she gets the opportunity of a lifetime to study at the prestigious Paris Opera Ballet School, she arrives in Paris only to discover that she’s the most powerful witch in the world, and that she’s inadvertently summoned her nemesis. Cece will balance her life as an elite ballet dancer with a magical life she never even knew she had. And once her magic finds her, there’s no turning back!