Alice Diop returns to the council estate where she grew up, la Rose-des-Vents, to paint a portrait of the inhabitants of her old building. Outpourings in the intimacy of apartments, the stairwell where different cultures meet, and the outside areas, veritable playgrounds, together form the rich heritage of this neighbourhood. A counterpoint to the usual media coverage.