March 28, 2006: France erupts in protest against the CPE (Contrat Première Embauche, First Employment Contract), against a backdrop of strong calls for a government reshuffle targeting Jacques Chirac and Nicolas Sarkozy. No commentary, no narration: just listen to the angry voices in the streets, eloquent enough to be understood immediately.