It's winter. A cold snap has hit France, and hospitals are overwhelmed. A pipe burst, flooding the emergency room at Poincaré Hospital. Caregivers and patients have to retreat to internal medicine. Alyson and Hugo continue their internship in the department. Chloé does her utmost to return to practice despite her fragile health. None of them has heard from Arben, who disappeared without a word. They face a hospital in crisis, under the authority of Doctor Olivier Brun, the new head of the emergency department.