For the weak, the slow, the un-flexible, the fragile, and the overly cautious. For those who are used to side stitches, those with rubbing thighs, sweat that blurs the vision, reddish skin or a livid complexion, shortness of breath and gagging. For those who don't want to win, who would like to but to whom it will never happen, who are tired of comparing themselves or who can't help it.