Maria Angeles is a 74-year-old woman who belongs to the Spanish community of Tangier and enjoys the quietness of her life in the colorful Moroccan costal town. When her daughter decides to sell her home, she is forced out against her will. She sets off to reclaim her home and furniture, which have been sold to a vintage dealer. Through this encounter, she unexpectedly rediscovers the possibility of love and sensuality.