Mai, a rising J-Pop idol, is finally about to have her big break when she unexpectedly falls in love. But in a treacherous industry where young singers must maintain an image of flawless purity, love is forbidden. When her relationship is exposed, Mai’s agency takes drastic action, dragging the couple to court over the “no love” clause in her contract, throwing her life into chaos.