An Indonesian town by the sea has been ruined by war and tsunami. A man is found on the coast there by Atsuko and her son Takashi. They are working in disaster recovery. The man speaks poor Japanese and Indonesian. They name him Laut which means sea in Indonesian and protect him. Soon, Rau is connected with many miraculous cases.