Mehdi had planned to spend a quiet summer in his in-laws' sumptuous home. But as soon as he arrives, a conflict breaks out between his girfriend's family and the villa's janitor couple. As Mehdi comes from a modest background, he thinks he can lead the negotiations between the two parties and bring everyone back to their senses. But things start to escalate...