Sasha unexpectedly joins her boyfriend Gaspard in a house in Brittany where he has isolated himself to compose an album. Soon, the reunion is not as hoped for. While Gaspard remains locked in his studio, Sasha sneaks out and meets Elie, a local man who shows her around and makes her question her current relationship.