Set in post-war France, the film stars Reda Kateb as Bojarski, a real-life Polish refugee who became the most ingenious counterfeiter of his time. For over 15 years, he secretly produced near-perfect banknotes in his own backyard—so authentic they could fool the Bank of France itself. But his illusion catches the relentless attention of Commissioner Mattei (Bastien Bouillon), whose obsession with capturing Bojarski turns into a thrilling game of cat and mouse.