Toni, a 15-year-old Roma boy, lives in the largest illegal slum in Europe, on the outskirts of Madrid. Proud to belong to his family of scrap dealers, he follows his grandfather everywhere. But when demolition companies start closing in on their land, the family is divided: while some decide to move to the city, his grandfather refuses to abandon their land. Night after night, Toni must make a choice: leap into an uncertain future, or hang on to the world of his childhood.