La Cañada Real, Europe's largest shantytown on the outskirts of Madrid, has been without electricity for over a year. Thirteen-year-old Toni and his best friend Nasser, have made the area their playground for adventure. But one day, Nasser tells Toni that he's moving to France with his family.