Khassro, a former Peshmerga fighter, works with his sons on an open-air rubbish dump near Erbil, the capital of Iraqi Kurdistan. Since the death of his brother, killed in the war against Daesh, he has been consumed by anger, as victory has done nothing to change the misery of the Kurdish people, and corruption continues to plague the region. Khassro no longer believes in the spilled blood of martyrs: he wants to tell his truth.