Amid the late ’80s pop craze and rising HIV epidemic, 12-year-old Boaz uncovers a devastating secret about the father he idolizes that threatens to tear his family apart. Across a yearslong journey, Boaz seeks to heal the wound and reclaim the father-son bond he never stopped yearning for.