In the near future, Paris is segregated into three zones which separate the social classes, and no one can escape ALMA, a powerful predictive AI which has revolutionised the police system. When ALMA’s creator is assassinated, Salia, an elite agent from Zone 2, and Zem, a disillusioned cop who lives amongst the outcasts in Zone 3, are forced to team up to lead the investigation.