Egypt's most adored actor, George Fahmy is pressured to star in a film commissioned by the highest authorities. He reluctantly accepts the role and finds himself thrown into the inner circle of power. Like a moth drawn to the flame he begins an affair with the mysterious wife of the general overseeing the film.