A-Cheung is the owner of the Ri-Tai food stall in Cheung Chau, a former fishing village in Hong Kong that has become a major tourist attraction. He spends his days with regular customers with whom he has strong ties that transcend generations. However, the problems shaking Hong Kong, a wave of social unrest and the arrival of Covid, all create rifts in the community and empty the island of its visitors, threatening the future of his way of life.