Jahia, a young Eritrean woman, lives in a center for asylum seekers in Belgium. With no prospects, Jahia has a fear of the future that isolates her and prevents her from living. One day, she meets Nèta, a young Moldavian girl, who drags her along with her crazy energy. Unfortunately, Nèta’s family is ordered to leave the country. Nèta suddenly falls into a deep sleep, victim of the resignation syndrome.