« The Hills of Wrath » takes us to the heart of the land of «Condrieu» and «Côte-Rôtie» wines, the singular domains of winemaker Christine Vernay. Beyond the climatic hazards that these women and men will endure that year, the film is an odyssey that pays tribute to an extraordinary place and personalities, a breath of hope that they transmit to us in the face of a changing world.