Luna, 11 years old, lives with her big brother, Julien, 17, and her two adoptive fathers in Britanny, France. It's the end of Summer and the heat is stifling. They are impatiently awaiting the solar eclipse that everyone has been talking about. The sun disappears behind the moon, it does not reappear.