A cruise ship, Neoromantica, crosses the Mediterranean. Among pensioners who yearn for Marriage Margaritas, Mary, a teenage girl, wanders the casino and hits her own jackpot in love. Under the whimsical Aegean moon, Greek myths meet Arabian Nights.