In the scintillating, pop-infused world of a Japanese boarding school that trains teenage girls to become professional mermaids, 17-year-old Akame learns to hold her breath, perform for adoring crowds, and swim alongside sharks. Under her silicone mermaid tail, Akame will find her siren voice, discover first love and experience a metamorphosis, turning performance into transformation.