Colder than ice, her kiss pierces the heart… The 1970s. Runaway Jeanne falls under the spell of Cristina, enigmatic star of The Snow Queen, a film being shot in the studio where she has taken refuge. A mutual fascination grows between the actress and the girl. Does Jeanne love the Queen enough to make the sacrifice she demands?