This film offers an odyssey towards the self, an invitation to rediscover sensitivity. It is a journey through time, countries, and elements – water, earth, mountains, form – an expedition that intimately explores, without judgment or taboo, the relation-ship humans maintain with other species, as well as the awareness we have of ourselves and of our planet.