In a near future...On an island isolated from the rest of the world, Gaëlle, a 30-year-old woman, looks after a small group of elderly people. The arrival of a sailing boat brings joy and life back to the island. But Gaëlle doubts the travellers’ intentions, as one by one the elders begin to die.