Eduard Limonov’s life story is a journey through the second half of the 20th century, the epic story of a post-ideology radical, neither Fascist, nor Communist, nor liberal, nor conservative, and yet all those things together. A rock adventure that takes us through Moscow, New York and Paris, and all the way out to prisons in Siberia.