Corsica, 1995. Lesia is experiencing her first summer as a teenager. One day, a man breaks in and takes her on a motorbike to an isolated villa where she finds her father, in hiding, surrounded by his men. A war breaks out in the community and the noose tightens around the clan. Death strikes. Then begins a chase during which father and daughter will learn to look at each other, understand each other and love each other.