Clémence, a flight attendant, is raising her teenage daughters on her own, with occasional help from her father, Patou, a former hippie. One day, sixteen-year-old Dalva comes home from school wearing a crop top as small as a bra. Clémence forbids her to go out again in this outfit. The feminist visions and struggles of three eras collide.