Once upon a time a Troll was bored in his beautiful magical book. One day, he heard about love… Intrigued by this word unknown to him, he decided to join the human world because they alone practice this art. When he saw Octave, ingenuous and in love, the Troll said to himself: “Here’s a good subject, he’s my case study.” He then entered Octave’s soul and settled in to better observe this strange phenomenon up close. This story may seem a total fantasy, and yet… What if it were true?