After a failed attempt to join the French Foreign Legion to escape the police, 20-something Nino Paradis reunites with his girlfriend Lale and his two best friends, Malik and Charlie. From side hustles to nights spent partying, Nino and his friends are desperately trying to find their place and keep on dreaming, in a world that seems to have given up on them.