Libreville, Gabon, 2016. Christ, a young boxer, trains relentlessly by day and works as a bouncer at a disco at night to earn his living. At the same time, another battle is being played out, or replayed, that of the presidential elections. As recently in other African countries, this time there is hope of a democratic transition: Ali Bongo, outgoing president and son of Omar Bongo, president from 1967 until his death, may not be re-elected for a second term.